torsdag 17 februari 2011

Onödig information

Jag har under flera år funderat på att starta en blogg, men dragit mig från det eftersom jag ansett mig ha ett förhållandevis ointressant liv. Det är absolut inte så att jag skulle vilja ändra det på något sätt, jag trivs oerhört bra, men jag har alltid misstänkt att intresseklubben skulle få skrivkramp om jag faktiskt minutiöst skulle berätta vad som händer mig en genomsnittlig dag. Men det är altså detta vi skall ta reda på nu, i form av en egotripp i Arialtypsnitt.

För att inte skrämma bort de få potentiella läsare jag kunde trumma fram har jag även tänkt komma med lite funderingar kring saker jag finner intressanta, som körsång, matlagning, groggdrickande, bänkidrott, historia, film och annat som Stephen Fry kunde göra ett TV-program om. Kanske en och annan anekdot från klubben slinker igenom också...

Nu skall du få höra berättelsen om en ganska genomsnittlig andra tenor.
Du kan själv följa med i din bok, när du hör den här signalen. *DRING* När du hör den, vet du att det är dags att vända blad. Då börjar vi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar